entation har bara f?rb?ttrats de senaste tv? ?re

in Here is your first Forum Tue Jun 12, 2018 1:24 pm
by caicai2017 • 157 Posts

Inom skodfirma, svart, latinx eller asiatiska arbetare st?r ofta dagliga medvetsl?shet, enligt k?llor. Det ?r dessa underrapporterade Adidas ZX 750 Dámské negativa historier som regelbundet p?verkar arbetarnas f?rm?ga att Nike Air Max 1 Damen trivas.

I Maydans arbetserfarenheter sa han att han blev "numb" f?r dagliga Adidas Stan Smith Mujer instanser som p?verkar hans f?rm?ga att g?ra sitt jobb, inklusive falska etiketter, Nike Roshe Run Dames uteslutna, underv?rderade och underminerade. "Det h?nder s? regelbundet, det blir normal. Jag skulle bli galen om jag tog upp allt som h?nde mig varje dag, "sa han.

Angelique Joseph, chef f?r design f?r fashion-comfort brand Naturalizer, sa att hon ocks? k?nde sig besviken p? tidiga punkter i sin karri?r. "Som en afroamerikansk och biracial kvinna, [jag k?nde mig] h?rdes inte min r?st tillr?ckligt starkt. Jag l?gger mycket av mitt [arv] i mitt designarbete. Jag [se] saker multikulturellt och omfamna alla typer av kvinnor. Ibland f?rstod inte mina kamrater eller ledare den f?rdelen ", sa hon till FN i februari. Ett problem som ?r vilseledande om branschen ?r hur f?retag bryter ut Nike Air Max 90 Damen Pink m?ngfalden. "Ordet" m?ngfald "sp?ds ut, s?ger Edwards, en tidigare designchef Adidas ZX 850 Dam f?r Jordan Brand. "Allt annat ?n en vit man anses vara" olik ", vilket inte hj?lper Nike Air Max 2017 Dam till att m?nniskor av f?rg inte bryts ut. n?r man tittar p? det finns s? f? av dem. "

Nike, till exempel, har ofta regaledats som ledare n?r det g?ller m?ngsidighetsinsatser. Men den senaste rapporten om h?llbara f?retag, som sl?pptes i m?naden, visar att 77 procent av dess styrelseledam?ter och 83 procent av sina VP-adresser identifierar sig som vitt. Och minoritetsrepresentation har bara f?rb?ttrats de senaste tv? ?ren.

Som Edwards p?pekar ?r problemet inte bara Nike's. "Hela skorindustrin har dessa problem, och Nike tar det f?r industrin," sa han. "Jag hoppas att resten av branschen tar f?rdel genom att tyst ta upp samma problem i sina egna f?retag."

Han kallade bristen p? Adidas NMD Mujer rassm?ssig m?ngfald i skobranschen "ett systemiskt problem" som delvis fr?mjades Adidas NMD Damen av dessa f?retag. N?r chefer inte fr?mjar m?jligheter f?r m?nniskor av f?rg Nike Air Presto Womens och kvinnor att flytta upp och inte specifikt rekrytera f?rg?mnen, f?rklarade han, hur kan www.royerimprimeur.fr f?r?ndras h?nda? "N?r det inte finns n?gon representation p? toppen, finns det ingen f?respr?kande", sade en k?lla som arbetar inom skodonindustrin och beg?r anonymitet. "Det finns inget visuellt exempel att str?va efter eller att fungera som en p?minnelse om att en plats h?gst uppn?s."

Ofta ?r m?nniskor av f?rg som vill flytta upp i sina karri?rer helt enkelt inte informerade om nya arbetstillf?llen, kanske f?r att de inte ing?r i vissa inre kretsar, sade flera k?llor.

Scroll up

Visitors
0 Members and 2 Guests are online.

We welcome our newest member: Clifton
Board Statistics
The forum has 2463 topics and 2512 posts.